Apakšizvēlne
Aptauja

Liepājā, renovējot ielas, uz ietvēm tiek iestrādātas reljefās vadlīnijas, kuras paredzētas, lai cilvēkiem ar redzes traucējumiem atvieglotu pārvietošanos:





Lasīt aptaujas rezultātus
Kontakti
Adrese:
Ganību iela 197/205 Liepāja,
LV – 3407

Tālrunis:
+371 63431535,
+371 22007874

Fakss:
+371 63407115

E-pasts:
info@redzigaismu.lv,
liepajas_nb@inbox.lv

kartes attēls Apskatīt kartē

Baneri
31.08.2011 Autors: LNB

 „1188 palīdzēs atbildēt uz jautājumu „KUR ES ESMU?””

( Rakstu www.lattelecom.lv sameklēja un ieteica Ivars Starks, LNB biedrs)
Uzziņu dienests 1188 sadarbībā ar mobilo operatoru LMT ir izstrādājis unikālu, Latvijā un Baltijā pirmo gudro meklētāju, kas ar vienas īsziņas palīdzību ļaus noorientēties apvidū un noskaidrot tuvumā esošos objektus, iestādes vai uzņēmumus.
„Mēs diemžēl vēl nevaram atbildēt uz folklorizējušos jautājumu „Kas es esmu?”, bet esam raduši iespēju ikvienam noskaidrot „Kur es esmu?”, pārvēršot savu mobilo tālruni par navigācijas ierīci. Atliek vien nosūtīt īsziņu uz 1188, un pēc īsa brīža saņemsi informāciju par savu atrašanās vietu un tuvākajiem objektiem. Viedtālruņu lietotāji var apskatīt tuvākās vietas arī vizuāli kartē,” skaidro Lattelecom BPO valdes priekšsēdētājs Valters Māziņš.
LMT viceprezidents Ingmārs Pūķis uzsver: „Esmu pārliecināts, ka ikviens kaut reizi savā dzīvē ir nokļuvis situācijā, kad nepazīstamā pilsētā steidzami ir jāatrod tuvākā aptieka, degvielas uzpildes stacija vai bankomāts, taču kartē šādu informāciju nav iespējams atrast. Ir gandarījums, ka LMT pirmais saviem klientiem var piedāvāt pakalpojumu, kas ļauj operatīvi iegūt šāda veida informāciju..”
Nosūtot īsziņu uz 1188 ar vārdu „KUR”, lietotājam tiks atsūtīta tuvākās apkārtnes adrese un saite uz tuvumā esošo objektu sarakstu, kas sagrupēts pa kategorijām un sarindots pēc attāluma. Savukārt, ja ir vēlme atrast ļoti konkrētu pakalpojuma sniedzēju vai iestādi, tad īsziņas tekstā aiz vārda „KUR” jānorāda viens vai divi atslēgas vārdi (līdz 30 simboliem). Piemēram, „KUR pica” vai „KUR auto serviss”.
Nosūtot „KUR” uz 1188 pirmo reizi, mobilais operators atsevišķā īsziņā prasīs apstiprinājumu, ka lietotājs piekrīt nosūtīt atrašanās vietas datus 1188 sistēmai.
Lietotāja atrašanās vieta tiek noteikta, izmērot mobilā tālruņa signāla stiprumu un attālumu līdz operatora sakaru torņiem, kas tiek izmantots arī glābšanas dienestu darbībā. Pēc īsziņas iesūtīšanas 1188 sistēma no mobilā operatora saņem koordinātas un rādiusu, kurā var atrasties tālruņa lietotājs. Vietas noteikšanas precizitāte pilsētā ir vidēji 250 – 500 metri, bet ārpus apdzīvotām vietām pārsniedz 1km, atkarībā no tuvumā esošo sakaru torņu skaita.
Pēc dotās koordinātas 1188 sistēma automātiski piemeklē tuvāko adresi un īsziņā nosūta personalizētu mobilās lapas saiti, kur skatāms pilns saraksts ar 1188 datubāzē atrastajiem tuvākajiem objektiem – restorāniem, veikaliem, wifi zonām, bankomātiem, bankām, vēlēšanu iecirkņiem, naktsmītnēm, benzīntankiem, aptiekām, bibliotēkām, pasta iecirkņiem, muzejiem u.c.
Pakalpojums šobrīd pieejams Latvijas Mobilā telefona (LMT) tīkla lietotājiem (t.sk. Okarte un Amigo), un līdz šī gada beigām paredzēts uzsākt tā sniegšanu arī citu operatoru klientiem.
Līdz 31.augustam „KUR” pakalpojuma īsziņas saņemšana un izmantošana bija bez maksas, bet sākot ar rudeni, tā cena būs 15 santīmi par saņemto īsziņu.


JAUNĀKIE PROJEKTI
NODERĪGAS SAITES


Šī mājas lapa ir veidota ar Islandes, Lihtenšteinas un Norvēģijas finansiālu atbalstu EEZ finanšu instrumenta un Norvēģijas valdības divpusējā finanšu instrumenta ietvaros
un ar Latvijas valsts finansiālu atbalstu no Sabiedrības integrācijas fonda. Par mājas lapas saturu atbild Liepājas Neredzīgo biedrība.